A rendszer használatba vételekor célszerű az első lépések egyikében beállítani a cégünk összes adatát. Ezt a partnerek űrlapon tehetjük meg.
Kattintsunk a jobb oldali panel alatti "Saját cég gombra"!
Amikor ezt az űrlapot először megnyitjuk, akkor a következő adatok lesznek eleve kitöltve:
- cégnév
- cégjegyzékszám
- adószám
- ha van EU adószám, akkor az is
- és a székhelyünk: ország, irányítószám, helység, utca/házszám.
Vegyük fel a hiányzó adatainkat:
- bankszámlák
- telefonszámaink (mobil és vezetékes)
- webcímünk (egy vagy több)
- e-mail címünk (szintén több is lehet)
- feljegyzések
Utóbbi egy többsoros beviteli mező, ide olyasmit is írhatunk, amik a fenti mezőkbe nem passzolnak, de fontos lehet egy céges ügyintézésnél.
Például egyes banki ügyintézéshez, hivatali űrlapok kitöltéséhez kérik a cég főt tevékenységét. Ezt akár bele is írhatjuk ide és akkor mindig kéznél lesz a cégünk dolgozói számára is.
Oktatvideó