A rendszer használatba vételekor célszerű az első lépések egyikében beállítani a cégünk összes adatát. Ezt a partnerek űrlapon tehetjük meg.

Kattintsunk a jobb oldali panel alatti "Saját cég gombra"!

Amikor ezt az űrlapot először megnyitjuk, akkor a következő adatok lesznek eleve kitöltve:

  • cégnév
  • cégjegyzékszám
  • adószám
  • ha van EU adószám, akkor az is
  • és a székhelyünk: ország, irányítószám, helység, utca/házszám.

Vegyük fel a hiányzó adatainkat:

      • bankszámlák
      • telefonszámaink (mobil és vezetékes)
      • webcímünk (egy vagy több)
      • e-mail címünk (szintén több is lehet)
      • feljegyzések

      Utóbbi egy többsoros beviteli mező, ide olyasmit is írhatunk, amik a fenti mezőkbe nem passzolnak, de fontos lehet egy céges ügyintézésnél.

      Például egyes banki ügyintézéshez, hivatali űrlapok kitöltéséhez kérik a cég főt tevékenységét. Ezt akár bele is írhatjuk ide és akkor mindig kéznél lesz a cégünk dolgozói számára is.

      Oktatvideó